Автомобілі Volvo підкорюють світ майже сто років, за цей час бренд не тільки завоював народне визнання, але і зумів довести, що здатний бути зразком справжньої якості. Найбільше Вольво продається у Китаї, Швеції, США, Великій Британії, Німеччині. Дуже люблять його й на території України.
Позашляховик Volvo XC90 – легендарна модель, яка була вперше показана на Детройтському автосалоні у 2002 році. ХС90 другого покоління представлений світу 2014-го – автомобіль вже мав нові передні фари та задні ліхтарі, бічні молдинги, бампери, пофарбовані в колір кузова. Параметри безпеки, як і раніше, залишилися на високому рівні – ще 2003-го машина пройшла тест Euro NCAP, який підтвердив, що рівень захищеності водія і пасажирів Volvo досягає 97%.
Але коли йдеться про якість автозвуку, пред'являються зовсім інші вимоги. І навіть титулований автомобіль не завжди може їм задовольняти. Точніше, рідко яка машина в заводській комплектації здатна порадувати аудіофіла якістю автозвуку. І тут на допомогу приходять просунуті магнітоли, гучні динаміки, суворо-басисті сабвуфери... Проте всього цього буде недостатньо, якщо автомобіль слабкий з точки зору шумоізоляції.
Перетворення Volvo ХС90 в АвтоАудіоЦентрі
Щоб поліпшити характеристики акустичної системи, багато хто не шкодує коштів і купує найдорожче обладнання. Volvo ХС90, який приїхав до нас на доопрацювання, в цьому сенсі обійшовся «без фанатизму»: у ньому стояли базові двосмугові динаміки German Maestro AS 6511. При цьому якість автозвуку власника явно не влаштовувала, і було ухвалено рішення провести доопрацювання системи.
З цією метою звукову сцену Вольво було доповнено процесорним підсилювачем Helix GD-класу, представником Hi-End бренду в лінійці Audiotec Fischer. Але найголовніше – наші фахівці вирішили провести аудіопідготовку дверей. Тільки так можна було отримати максимальний результат від виконаної роботи й справді порадувати клієнта.
Що нам дає шумоізоляція дверей
У всіх сучасних авто карта дверей складається з декількох частин, моноліт зустрічається рідко. У випадку з Вольво маємо вставки та рівні площини без ребер жорсткості. Ці елементи завжди є основними джерелами потріскування і клацання, скрипів. Особливо це актуально при встановленні потужніших динаміків і підсилювачів – вібрації по дверях будуть проходити інтенсивніше, і через це дверна карта, яка не рипіла, буде рипіти. Щоб усунути небажані ефекти, необхідно надати більше жорсткості, міцності та стійкості дверям. Для цього використовують спеціальні матеріали для шумоізоляції авто.
Рецепт «приготування»
Для проведення робіт нам знадобляться (вібро-, шумоізоляція 4 дверей):
- StP Aero 2 мм – 9 листів;
- StP Accent Premium 10 – 3 листи;
- StP Biplast Premium 15A armor – 4 листи.
Ця кількість незначно може змінюватись, залежно від ситуації.
Будуємо закритий об'єм – покращуємо акустичні дані
Підготовка дверей перед заміною акустичної системи дозволяє досягти її максимальної жорсткості. Нагадаємо, конструкція автомобільних дверей багатолистова: складається з двох штампованих деталей (облицювальна фільонка + каркас з ребрами жорсткості та відкритими технологічними отворами).
Щоб прибрати вібрації, паразитні шуми, пригуки, і залучити при цьому максимальну площину рівної поверхні, приділяємо максимум уваги фільонці дверей. Для цього у нашому випадку підійдуть преміальні матеріали.
Як перший, віброізолюючий, шар використовуємо StP Aero 2 мм – матеріал, який має максимальну ефективність та мінімальну вагу, і це краще поєднання.
Основні переваги СтП Аеро:
- стабільність робочих характеристик і параметрів навіть за сильних коливань температур (від -45°C до +100°C);
- потужний клейовий шар значно покращує адгезію з оброблюваною поверхнею (максимальний рівень досягається вже через 24 години);
- не потребує попереднього нагрівання.
Для другого шару фахівці вибрали звукопоглинальний матеріал StP Accent Premium 10, який призначений для агресивного середовища, не боїться вологи, має потужний водостійкий клейовий шар, не руйнується під впливом сонячних променів.
- досить легкий та міцний: складається зі спіненого полімеру, покритий чорною лавсановою плівкою;
- міцний клейовий шар робить матеріал зручним у використанні;
- водовідштовхувальні властивості гарантують довговічність та можливість використання в частинах кузова з підвищеною вологістю;
- додаткова голкопробивка дає максимальний результат зменшення проникнення шуму в салон автомобіля.
На фінальному етапі, щоб максимально збільшити шумопоглинання та прибрати скрипи, застосовується звукопоглинальний матеріал StP Biplast Premium 15A armor – максимально ефективний, завдяки спіненому поліуретану хвилеподібної форми у складі та особливого просочення.
Плюси СтП Акцент Преміум 10:
- армований клейовий шар; vантиадгезійна плівка для захисту;
- гранично просте нанесення, навіть на поверхні з вираженим рельєфом;
- ефективно усуває шуми від зіткнення карти дверей та металу.
Основні переваги СтП Акцент Преміум 10:
Шумоізоляція Volvo: «дегустація» результату
В результаті перетворення Volvo ХС90 у сертифікованому настановному центрі StP в Україні – AAC-Kharkov, у нас вийшли збиті, позбавлені призвуків та скрипів двері, тому акустика в цьому автомобілі тепер грає значно приємніше.
Обробка технологічних отворів дверної карти дозволила побудувати закритий об'єм, що пішло на користь акустиці: тепер краще звучать низ та середина (низька і середня частоти можуть проявити себе повною мірою).
Крім того, використання зазначених професійних матеріалів преміального сегмента дало можливість підвищити загальний рівень комфорту: зовнішні шуми, які неминучі під час руху транспортного засобу, вже не такі явно чутні та менше проникають у салон.
Хочете щось подібне до свого авто? Звертайтесь! Додамо гучності та ґрунтовності Вашій акустичній системі, без встановлення дорогого обладнання.