Офіційний інтернет-магазин компанії Стандартпласт в Україні

Шумовіброізоляційні підлоги салону і багажника автомобіля.

28 лютого 2017

Який матеріал обрати? Як вкладати? Монтаж скількох шарів буде ефективним? – головні питання перед майбутніми роботами з шумоізоляції власного автомобіля.

Класифікація матеріалів

Матеріали «СтП» можна поділити на три групи за ціновим сегментом: економ, стандарт та преміум. Що вище лінійка, то вище результати зі зниження шуму. Переваги та недоліки яких ми розберемо у майбутніх оглядових статтях.

Рекомендації з монтажу

Вкладання віброізоляційних матеріалів відбувається на попередньо підготовані поверхні, добре знежирені, очищені від бруду та пилу. Обов’язкова коректна «прикатка» без утворення бульбашок повітря під мастиковим шаром, щоб уникнути появи конденсату та попередити корозію металу. Доведено, що окрім основного завдання – гасіння вібрацій, матеріали «StP» мають антикорозійні властивості.

Шумовіброізоляція підлоги салону та багажника у три шари.

Перейдемо до найважливішого питання про кількість шарів для найбільш вібронавантаженої та шумної частини кузова автомобіля – підлоги салону та багажника. До обробки цієї ділянки слід підходити з метою максимально знизити вібрації та звуки, що надходять. Найбільш ефективний спосіб, перевірений на практиці та рекомендований відомими майстрами – створити «сендвіч» із кількох матеріалів з різними властивостями.

  • Перший шар – віброізоляція. Вкривається до 70-80% усієї площини підлоги салону та багажника, ребра жорсткості та вентиляційні отвори не заклеюють. Щоб метал зміг «дихати» та не накопичувалась волога. Рекомендуємо наносити матеріали завтовшки від 3 мм, а найбільше джерело шуму – колісні арки – обробляємо 4 мм вібропоглиначами.

Перший шар - віброізоляція підлоги салону і багажника авто

  • Другий шар – звукопоглинач, звуко-теплоізоляція. Монтується зверху на вібропоглинальні матеріали. Залишається тільки визначитися у виборі, який критерій буде важливим, звукопоглиначі спрямовані на поглинання звукових хвиль всередині відкритокомірчастої структури, звуко-теплоізолятори зберігають тепло у салоні під час низьких температур оточуючого середовища та прохолоду під час спеки, закрита комірка має властивості ізоляції та відбиття звукових хвиль.

Другий шар – звукопоглинач, звуко-теплоізоляція

  • Третій шар - звукоізолятор. Матеріали з найвищим коефіцієнтом відбиття звукових хвиль - NoiseBlock 3 і NoiseBLock 2.

    Третій шар - звукоізоляція підлоги салону і багажника авто

    У результаті, проникаючі шуми та звуки з максимальною ефективністю будуть знижені. Принцип роботи такого компонування: звукова хвиля, переходячи у другий пористий шар матеріалу, розсіюється, блукаючи з однієї відкритої комірки до іншої, третій шар відбиває залишки хвилі, спрямовуючи її назад у другий звукопоглинальний шар, де відбувається повне поглинання.

    Відзначимо, що нюанс може виникнути під час зворотного збирання пластикових декоративних елементів та обшивок, перед початком добору матеріалів радимо оцінити просвіти між обшивками та кузовом авто. Досвід багатьох установників підказує, що сумарна товщина усіх трьох шарів не має перевищувати 11-13 міліметрів.

    Інструкція шумовіброізоляції підлоги салону і багажника автомобіля

  •