Автомобіль Chevrolet Camaro — з тих, що запам'ятовуються відразу: яскравий та амбітний, справжній «muscle car». Він привертає увагу тих, хто прагне досконалості та прояву індивідуальності у всьому. Chevrolet розпочав випуск моделі у 1966 році, машина витримала 6 поколінь, а нещодавно були представлені автомобілі модельного ряду 2020 року.
Всупереч не аби якій популярності, «Камаро», як американський автомобіль, має деякі вроджені особливості, які незмінно відзначають автолюбителі зі стажем: не надто стійкі до зовнішніх впливів елементи кузова та відсутність нормальної шумо-, віброізоляції.
Таку оцінку вкотре підтвердив клієнт нашого установчого центру, який приїхав на новітній Chevrolet Camaro (салон-купе). Власник хотів насамперед підвищити рівень акустичного комфорту: прибрати шуми та призвуки від роботи акустичної системи, знизити вібрації по панелях та пластику, прибрати деренчання.
Завдання — акустичний комфорт у Chevrolet Camaro
Цікаво, що машина прибула до нас шумоізольованою. В одному із сервісних центрів вже спробували вирішити це завдання. Але безрезультатно: був використаний менш ефективний матеріал, крім того, роботи були виконані неякісно і без дотримання технологій.
Зазначимо, що прокатали матеріал непогано, але працівники явно заощадили на кількості ізоляції та запропонували «що дешевше». Стики та пластикові елементи були опрацьовані неправильно. В результаті залишилися постійний гул та шум, яких хотів позбутися клієнт. Крім того, за найменших коливань температур робочі характеристики ізоляції зводилися до нуля.
Розв'язання проблеми — ставка на фірмові матеріали StP
Фахівці установочного центру ААС одразу зрозуміли, що робити:
- провести комплексну діагностику,
- правильно розподілити черговість робіт,
- правильно вибрати генеральну лінію робіт,
- використовувати фірмові матеріали відомого бренду (тільки СтандартПласт),
- суворо дотриматися правил монтажу.
Що, як і чим робили
Після того, як була проведена діагностика, та поставлені завдання, фахівці установчого центру повністю демонтували стару шумоізоляцію та запропонували рішення від перевіреного виробника — використання матеріалів StP Aero, StP Aero Plus, StP Біпласт 10К, StP Біпласт 5К.
Після демонтажу малоефективної віброізоляції, фахівці установчого центру ААС виявили, що карти дверей не були належним чином оброблені. А коли стали звільняти пластикові деталі, то побачили, що антискрип був нанесений неправильно: невеликі смужки матеріалу наклеєні на декоративні елементи обрамлень карт дверей, стики не були оброблені. Довелося все переробити.
Зазначимо, що для покращення якості роботи акустики в автомобілі обов'язково обробляється внутрішня фільонка дверей, щоб максимально знизити рівень вібрації та додати жорсткості металу. Тому була зроблена кардинальна обробка конструктиву дверей (віброізоляція внутрішньої фільонки дверей) — був нанесений найефективніший віброізоляційний матеріал StP Aero. При цьому ребра жорсткості не чіпали. Максимально допустимо було закрито технологічні отвори.
StP Aero 2 мм — матеріал, який має максимальну ефективність та мінімальну вагу.
Основні переваги СтП Аеро
- Стабільність робочих характеристик та параметрів навіть за сильних коливань температур (від -45°C до +100°C);
- Потужний клейовий шар значно покращує адгезію з оброблюваною поверхнею (максимальний рівень досягається через 24 години);
- Не потребує попереднього нагрівання.
Важливо, що перед цим усі стики проклеєні термоклеєм. Карті дверей додали жорсткості, щоб вона не «гуляла», а пластикові елементи перестали контактувати між собою, видаючи скрипи.
Після цього використовували шумопоглинальний матеріал StP Біпласт 10К на основі спіненого поліуретану — у своєму класі він має максимальні показники шумопоглинання.
Особливості звукопоглинача StP Біпласт 10К
- Товщина 10 мм;
- Спінений поліуретан в основі;
- Латексове просочення;
- Відсутність запахів;
- Висока еластичність;
- Легко ріжеться ножем чи ножицями;
- Клейовий шар захищений спеціальною прозорою плівкою;
- Піддається стиску до міліметра, з подальшим відновленням своєї форми.
Майстри також обробили панелі боковин, які частково входять у салон авто. Задні арки були оброблені ударним шаром StP Aero Plus 3 мм — за співвідношенням вага-ефективність, це найкращий матеріал. У порівнянні з шумоізоляцією StP Aero, цей варіант відрізняється більшою товщиною та підвищеним коефіцієнтом механічних втрат, тому підходить для міцніших навантажень.
Пластикові боковини були проклеєні термоклеєм — щоб зміцнити саму конструкцію, і щоб прибрати «цвіркуни», які заважають не тільки при прослуховуванні улюблених треків, але і просто при русі авто.
Фахівці обробили проблемні ділянки StP Aero, а зверху — використали StP Біпласт 10К. Всі стики були оброблені StP Біпласт 5К.
Особливості StP Біпласт 5К
- Якісний антискрипний та прокладний матеріал;
- Основа — спінений поліуретан з латексним просоченням;
- Ефект пам'яті: доступне стиснення до 1 мм, потім матеріал повертається у початкову форму;
- Не потребує додаткового прогріву;
- Ідеально підходить для обробки пластикових деталей салону автомобіля.
Що отримали у результаті
Після правильної обробки ефективними матеріалами StP, фахівці установчого центру досягли максимально можливого закритого обсягу, для отримання якісного музичного оформлення. Увага! Динаміки клієнт не змінював.
Вібро-, шумоізоляція була проведена на двох дверях, двох боковинах та двох задніх арках Chevrolet Camaro.
Отримані переваги для клієнта
- Ретельна професійна підготовка поверхні;
- Грамотний вибір матеріалів від провідного бренду;
- Скрупульозне опрацювання стиків, з увагою до питань антискрипу;
- Обробка 90% металу автомобіля — для впевненості в тому, що отримаємо абсолютну тишу та акустичний комфорт.
За необхідності провести шумоізоляцію у своєму авто, одразу довіряйтеся фахівцям, щоб не довелося витрачати додатковий час та гроші. Успіхів!