Шумовіброізоляція автомобіля – процес простий, на перший погляд. Розібрати салон і приклеїти матеріал на метал, що в цьому складного? Гарненько обміркувавши всі «за» й «проти», наважилися зробити всі роботи самостійно. Справа похвальна, особливо, якщо Ви – майстер на всі руки. Як і в будь-якій справі, підводні камені є завжди. Спробуємо розібрати найголовніші помилки.
- Розрахунок часу. Потрібно враховувати, що повна шумоізоляція автомобіля займе кілька днів. В установчому центрі працюють набагато швидше завдяки великому досвіду й практиці. Вам доведеться засвоїти всі тонкощі й черпати інформацію з інтернету. І варто пам’ятати, що з розібраним салоном, у своїх справах Вам поїхати не вийде.
- Подряпини. Для акуратного розбору деталей знадобиться спеціальний інструмент з пластику. Він зручний, і знизить ризик нанесення механічних ушкоджень.
- Пошкодження під час демонтажу. Розбираючи пластикові елементи салону дуже великий ризик пошкодити кріплення. Якщо зламані пістони можна замінити на нові, то кріплення – ні. Вперше розбираючи салон, обов’язково потрібно готуватися до сюрпризів, оскільки кожна модель авто має свої хитрощі. У деяких місцях акуратність не завадить, а в інших потрібно докласти зусиль. У такому випадку краще переглянути інформацію щодо демонтажу на відповідних форумах і розуміти як зняти ту чи іншу деталь.
- Непідготовлена поверхня. Зайві деталі демонтовані, доступ до металу вільний. Тепер потрібно підготувати поверхню. Очищаємо від пилу, бруду, корозії, штатної віброізоляції. Щоб надійно зафіксувати матеріал на клейовому шарі й не знизити адгезійні властивості.
- Помилка вибору матеріалів. Завжди консультуйтеся з фахівцями, щоб купити матеріали для шумоізоляції авто. Не рідкісні випадки неправильного підбору або компонування матеріалів. На просторах інтернету маса прикладів відео з покроковими інструкціями, половина з яких – шкідливі поради.
- Монтаж «не туди». Перед початком процесу обробки, потрібно чітко розуміти, що саме й куди можна монтувати. Вентиляційні отвори, ребра жорсткості не заклеюємо. Ділянки з подвійним металом, тільки в рідкісних випадках.
- Прикочування. Просто приклеїти матеріали до поверхні – зовсім не достатньо. Особливу пильність потрібно проявити під час прикочування спеціальним валиком, поступово розгладжуючи лист не допускаючи утворення повітря. Його наявність під матеріалом може провокувати скупчення вологи й надалі появу корозії.
- Монтаж. Коли основні роботи з шумоізоляції завершені, йде черга монтажу салону. Але й в цьому випадку можуть бути складнощі, в деяких місцях, де зазори між пластиковими обшивками та металом зовсім малі, панелі просто не стануть на місце. Потрібно враховувати ці факти й правильно добирати матеріали.
Відносно усього іншого завжди можете поставити питання нашим фахівцям, щоб обрати й купити карпет для авто, матеріали шумо, вібро й теплоізоляції, супутній інструмент або аксесуари.
Якщо враховувати всі ці факти та рекомендації, ретельно вивчити теорію, то в самостійній шумоізоляції немає нічого складного. А набутий досвід завжди стане в пригоді.