Офіційний інтернет-магазин компанії Стандартпласт в Україні

Шумоізоляція автомобіля. Небезпечні помилки.

23 серпня 2017

Шумовіброізоляція автомобіля – процес простий, на перший погляд. Розібрати салон і приклеїти матеріал на метал, що в цьому складного? Гарненько обміркувавши всі «за» й «проти», наважилися зробити всі роботи самостійно. Справа похвальна, особливо, якщо Ви – майстер на всі руки. Як і в будь-якій справі, підводні камені є завжди. Спробуємо розібрати найголовніші помилки.

  1. Розрахунок часу. Потрібно враховувати, що повна шумоізоляція автомобіля займе кілька днів. В установчому центрі працюють набагато швидше завдяки великому досвіду й практиці. Вам доведеться засвоїти всі тонкощі й черпати інформацію з інтернету. І варто пам’ятати, що з розібраним салоном, у своїх справах Вам поїхати не вийде.
  2. Подряпини. Для акуратного розбору деталей знадобиться спеціальний інструмент з пластику. Він зручний, і знизить ризик нанесення механічних ушкоджень.
  3. Пошкодження під час демонтажу. Розбираючи пластикові елементи салону дуже великий ризик пошкодити кріплення. Якщо зламані пістони можна замінити на нові, то кріплення – ні. Вперше розбираючи салон, обов’язково потрібно готуватися до сюрпризів, оскільки кожна модель авто має свої хитрощі. У деяких місцях акуратність не завадить, а в інших потрібно докласти зусиль. У такому випадку краще переглянути інформацію щодо демонтажу на відповідних форумах і розуміти як зняти ту чи іншу деталь.
  4. Непідготовлена поверхня. Зайві деталі демонтовані, доступ до металу вільний. Тепер потрібно підготувати поверхню. Очищаємо від пилу, бруду, корозії, штатної віброізоляції. Щоб надійно зафіксувати матеріал на клейовому шарі й не знизити адгезійні властивості.
  5. Помилка вибору матеріалів. Завжди консультуйтеся з фахівцями, щоб купити матеріали для шумоізоляції авто. Не рідкісні випадки неправильного підбору або компонування матеріалів. На просторах інтернету маса прикладів відео з покроковими інструкціями, половина з яких – шкідливі поради.
  6. Монтаж «не туди». Перед початком процесу обробки, потрібно чітко розуміти, що саме й куди можна монтувати. Вентиляційні отвори, ребра жорсткості не заклеюємо. Ділянки з подвійним металом, тільки в рідкісних випадках.
  7. Прикочування. Просто приклеїти матеріали до поверхні – зовсім не достатньо. Особливу пильність потрібно проявити під час прикочування спеціальним валиком, поступово розгладжуючи лист не допускаючи утворення повітря. Його наявність під матеріалом може провокувати скупчення вологи й надалі появу корозії.
  8. Монтаж. Коли основні роботи з шумоізоляції завершені, йде черга монтажу салону. Але й в цьому випадку можуть бути складнощі, в деяких місцях, де зазори між пластиковими обшивками та металом зовсім малі, панелі просто не стануть на місце. Потрібно враховувати ці факти й правильно добирати матеріали.

Відносно усього іншого завжди можете поставити питання нашим фахівцям, щоб обрати й купити карпет для авто, матеріали шумо, вібро й теплоізоляції, супутній інструмент або аксесуари.

Якщо враховувати всі ці факти та рекомендації, ретельно вивчити теорію, то в самостійній шумоізоляції немає нічого складного. А набутий досвід завжди стане в пригоді.


Шумоізоляція автомобіля - небезпечні помилки