Традиційно багажник входить в число елементів сучасних автомобілів, що зіштовхуються з максимальними шумо- та вібронавантаженнями. Найбільш вираженою подібна проблема стає у випадку з хетчбеками, кроссоверами, універсалами, враховуючи сумісність багажника та салону.
Виправити ситуацію покликана якісна шумоізоляція багажника автомобіля – доступний і дієвий варіант зниження рівня шуму в салоні.
Результатом виконаних робіт стає помітне поліпшення стандартів тепло- та звукоізоляції салону. У водія з'являється можливість концентрувати увагу на дорожній ситуації, не відволікаючись на супутній шум.
Правильна шумоізоляція багажника – основні переваги робіт
- Значне зниження рівня шуму в самому салоні;
- Ефективна підготовка до створення акустичних проектів різної складності;
- Підтримка комфортних умов для спілкування всередині автомобіля без підвищення голосу;
- Підготовка до встановлення сабвуфера, робота якого супроводжується характерними вібраціями і резонансами;
- Закриття багажника стає більш м'яким і комфортним.
Переходимо до робот з шумоізоляції багажника автомобіля
Слід зняти обшивку. Знімаючи панелі на бічних частинах багажника, обов'язкової уваги заслуговує зазор між ними та кузовом.
Так нам вдасться зрозуміти, чи припустимо нанесення звукопоглинального матеріалу під подібні панелі. У випадку із занадто невеликим проміжком у панелі просто не буде можливості встати назад.
Обробляючи задні колісні арки, потребується нанесення матеріалу Бімаст Бомб Преміум. Виконується нанесення всього по повній поверхні арки в форматі стик в стик, щоб забезпечити оптимальний ефект.
Далі починається обробка крил. По можливості рекомендується StP Aero в якості першого шару. Першим шаром для підлоги багажника стає СтП Аеро Плюс.
В якості другого шару для обробки арок вибирається StP Biplast Premium 15A. В такому випадку також допустим варіант з матеріалом StP БіПласт 10 К при занадто щільному приляганні обшивки арок до металу.
Другий шар для крил – StP Biplast Premium 15A. Для другого шару на підлозі багажника вже краще підходить теплоізолятор СтП Бар'єр 4 КС.
Особливих труднощів при роботі з кришкою багажника зазвичай не виникає. Досить просто зняти обшивку, а потім робиться знежирення поверхні металу.
Проводиться прикочування шару StP Aero. Далі потрібно знежирення пластикової поверхні кришки багажника.
Після чого виконується обробка «StP Biplast Premium 15A» – доречним варіантом може стати і СтП БіПласт 10 К.
Представлені матеріали успішно перевірені в роботі інсталяційних центрів у Харкові, Києві, Дніпрі та інших міст України, на практиці знижуючи супутній рівень шуму і гулу під час поїздок.