Hyundai Sonata – популярний автомобіль від Hyundai Motor Company, почав випускатися у 1985 році. Його виділяють серед інших машин яскравий дизайн, місткий салон, великий багажник, досить потужний двигун та гарні ходові характеристики. Інакше кажучи, симпатична машина з непоганим оснащенням за розумні гроші.
Водночас, залежно від збірки (США або Корея) можна відзначити, що одні «Сонати» більш галасливі, інші менш. Експерти швидше схильні рекомендувати повну шумоізоляцію для американського варіанта, ніж для корейського. Особливо якщо хочеться покращити характеристики автозвуку.
Бажаючи заощадити, багато автовласників спочатку вибирають щось одне для обробки (наприклад, колісні арки). І це часто може бути помилкою: зміцнивши та позбавивши шумів одну зону, ми цим самим виділяємо на загальному звуковому фоні іншу, вільну від ізоляції, ділянку. Тобто запускаємо ланцюгову реакцію, коли потрібно додавати зону за зоною.
Якщо немає можливості провести повну шумоізоляцію одразу, такий підхід – вихід. І нічого «кримінального» у цьому немає. Важливо розуміти, що досягти бажаної тиші в салоні, коли приємно слухати музику і спокійно спілкуватися, можливо лише при повній обробці відповідними матеріалами.
Про те, які матеріали знадобляться для кожної зони Hyundai Sonata, і скільки – розповімо в цій статті.
Обробка колісних арок
Ділянка, яку багато хто обирає першою, в надії цим же обмежитися. Використовуємо для неї StP Bimast Bomb Premium 4,2 мм (3 листи) та вібродемпферну антикорозійну мастику NoiseLIQUIDator: знадобиться 4 банки.
Обробляємо в 1 шар усі поверхні, які стикаються із салоном. Задній арці приділяємо максимум уваги. Ці заходи дозволяють позбавитися шуму дороги, який неминуче передається в салон.
Переваги Bimast Bomb Premium:
- особливий склад, завдяки якому легко приборкати найбільш навантажені зони,
- зміцнює кузов,
- захищає від корозії та знижує амплітуду коливань.
Переваги мастики NoiseLIQUIDator:
- знижує загальну віброактивність приблизно на 40%;
- знижує рівень шуму до 3 дБ;
- підвищує загальну міцність оброблюваних зон;
- надає антикорозійних властивостей поверхні;
- склад стійкий до перепадів температур у діапазоні від -30 до +70 °C.
Не забуваймо, що арки необхідно ретельно вимити, висушити, знежирити – для отримання бажаного ефекту від роботи.
Двері автомобіля – покращуємо автозвук
Найоб'ємніша зона — двері. За технологією вони обробляються у 4-5 шарів. Це робиться в основному для покращення звучання штатної акустики. Ну, а після її заміни шумо-, віброізоляція взагалі дуже важлива. Адже жодні динаміки не зможуть показати, на що здатні, якщо «у дверях гулятиме вітер».
Доказом цього є численні звернення клієнтів до нашого сервісного центру, власників Хюндай Сонати, з проханням провести шумоізоляцію дверних карток, для отримання якості звучання улюблених композицій.
Преміальний варіант такої обробки вимагає 9 листів віброізоляції StP Aero, (використовується на фільонку дверей) та 3 листи StP Accent Premium 10. Останній буквально створений для використання в умовах агресивного середовища: виробник застосував тут «заборонений спосіб», а якщо простіше — додав клей на основі герметика. Тому будь-яка негода такому матеріалу не страшна.
Переваги StP Aero:
- стабільність робочих характеристик та параметрів навіть за сильних коливань температур (від -45°C до +100°C);
- потужний клейовий шар значно покращує адгезію з оброблюваною поверхнею;
- не потребує попереднього нагрівання.
Переваги Accent Premium 10:
- легкий та міцний: складається зі спіненого полімеру, покритий чорною лавсановою плівкою;
- міцний клейовий шар;
- водовідштовхувальні властивості.
Підлога салону та підлога багажника
Досить великі ділянки. Їм знадобиться товстіший матеріал, оскільки метал тут міцний, ґрунтовний, з ребрами жорсткості. Обробляємо його у три шари.
Для колісних арок використовуємо Bimast Bomb Premium 4,2 мм: по одному листу на задні арки та по півлисти – на передні. На підлогу салону та підлогу багажника стелимо StP Aero Plus. У порівнянні з шумоізоляцією StP Aero, цей варіант відрізняється більшою товщиною (3 мм) та підвищеним коефіцієнтом механічних втрат, тому підходить для міцніших навантажень.
В цьому випадку розглядаємо обробку без зняття передньої панелі, тому намагаємось максимально дістатися під неї та акуратно укласти матеріали.
За витратою: для 1 шару, нам знадобляться:
- 10 листів StP Aero Plus + 1 лист StP Bimast Bomb Premium (на підлогу салону),
- 6 листів StP Aero Plus + 2 листи StP Bimast Bomb Premium (на підлогу багажника).
Після цього укладаємо 2 шар – повітряну подушку, яка працюватиме як звукопоглинач.
Для преміальної обробки можна запропонувати кілька варіантів: утеплювач плюс звукоізолятор: StP GreenFlex 4 або StP BlackTon 4.
Переваги StP GreenFlex 4:
- в основі спінений синтетичний каучук,
- водостійкий клейовий шар забезпечує потужну адгезію,
- оновлена пориста структура закритого типу,
- невелика товщина листа у 4 мм дозволяє робити швидкий монтаж,
- підвищена еластичність при перепадах температур від -40 до 100 °C,
- високий рівень теплоізоляції.
Переваги StP BlackTon 4:
- вторинний пресований поліуретан в основі, з полімерними сполучними,
- збільшена щільність сприяє максимальному рівню поглинання шумів у салоні.
За витратою цих матеріалів – на підлогу салону знадобиться 5 листів, на підлогу багажника – 4 листи, плюс 2 листи Biplast Premium 15A armor (для обробки задніх арок коліс) – сучасний звукопоглинач з удосконаленим клейовим шаром та армувальними волокнами. Незамінний для обробки гучних зон.
Поверх цієї пишноти (третій шар) рекомендується укласти звукову мембрану у вигляді ексклюзивного преміального матеріалу StP NoiseBlock 2 (30 листів).
Його переваги:
- обтяжений ефективний звуковий бар'єр для підлоги багажника та салону,
- монтується на звукоізоляцію або звукопоглиначі,
- не потребує додаткового прогріву.
Дах, капот та кришка багажника Hyundai Sonata
Обійти увагою ці ділянки неможливо. У даному автомобілі дах буває стандартний, з люком або «панорамою». Останній варіант, зрозуміло, виключає будь-яке втручання – обробка не проводиться. Щодо люка, якщо він займає до 50% даху, то можна говорити про віброізоляцію (1 шар). Для того, щоб прибрати звуки та призвуки, тут буде достатньо 2-3 листи StP Aero.
На автомобілі без люка передбачаємо:
- 4 листи StP Aero та
- 2 листи Biplast Premium 15A armor.
Для обробки капота та кришки багажника використовуємо по 1 листу легкого матеріалу StP Aero.
Усі власники автомобілів, особливо ті, хто не має досвіду вібро-, шумоізоляції, турбуються, що станеться обтяження їхнього «залізного друга» після всіх цих маніпуляцій. Можемо сміливо сказати, що додаток в масі складе не більше 70-90 кг, що цілком нормально у порівнянні з рівнем одержуваного комфорту.
Таке незначне збільшення, при такому значному масштабі робіт, можливе тільки при використанні професійних якісних матеріалів. Це досягається завдяки сучасним складам та вдосконаленій конструкції листа StP.
Якщо Вам необхідно ушляхетнити свій автомобіль, і є труднощі з вибором матеріалів, зверніться до нас – разом ми не тільки виберемо товар, а й обговоримо найбільш ефективний спосіб його застосування на Вашому автомобілі.