Mercedes Benz ML – популярний позашляховик, який заслужено визнаний універсалом багатоцільового призначення та з успіхом використовується у різних країнах. Але питання якісної шумоізоляції колісних арок для цієї машини також актуальні. Особливо важливо звернути увагу на арки. Це найпотужніше джерело шуму в будь-якому автомобілі — дають про себе знати якість гуми, нерівності дорожнього покриття, його особливості.
Шумлять як задні, так і передні колісні арки. Перші більше контактують із салоном, другі – менше, але загалом вони здатні створити дуже галасливий дует для будь-якого водія та його пасажирів. І цей спів, на жаль, не з тих, що може комусь сподобатися.
Варіанти обробки колісних арок Mercedes Benz ML
Є два варіанти порятунку від шумів у цьому автомобілі за допомогою обробки колісних арок:
- преміальний — обробка віброматеріалом з мастикою;
- економ — обробка мастикою.
Розглянемо докладніше.
Віброматеріал з мастикою
Цей спосіб дозволяє максимально усунути шум від колісних арок. Перед початком робіт рекомендуємо згадати, що чистота – не лише запорука здоров'я, а й гарантія відмінного результату у багатьох сферах діяльності. Шумоізоляція до них відноситься. Колісна арка повинна бути ретельно підготовлена: вимита, висушена і знежирена, позбавлена слідів іржі (повністю позбавлена!).
Тільки після цього можна брати до рук вібропоглинаючий матеріал StP Bimast Bomb Premium, найтовстіший і ефективніший у відповідній лінійці. Можна наносити його невеликими шматочками або використовувати для обробки арки.
Під час роботи слідкуємо, щоб не залишалися повітряні бульбашки між металом та матеріалом, діємо акуратно, не поспішаємо. Шви арок не чіпаємо. Обробляємо задню та передню арки. Орієнтовно нам знадобляться 3 листи (по 1 листу на задні арки та по половині листа на передні).
Вібропоглинаючий матеріал StP Bimast Bomb Premium
Переваги StP Bimast Bomb Premium
- вібропоглинач-лідер, не має аналогів на ринку;
- завдяки унікальному поєднанню складу та товщини (4.2 мм), дозволяє використовувати його у найвібронавантаженіших зонах авто;
- максимально комфортний у роботі: не потребує додаткового нагріву;
- стійкий до перепадів температур.
Пластиковий заводський локер Mercedes Benz ML обробляємо легким вібропоглиначем StP Silver 2.0, щоб не обтяжувати конструкцію.
Переваги StP Silver 2.0
- удосконалений основний полімерний липкий шар;
- верхня армувальна алюмінієва фольга ефективно гасить вібрації на кузові;
- зручний та простий у використанні, завдяки відмінній еластичності;
- наноситься без нагріву;
- не потребує спеціальних навичок монтажу.
Потрібно 4 листи матеріалу на 4 пластикові захисти.
Вібропоглинаючий матеріал StP Silver 2.0
Після використання вібропоглинаючого матеріалу можна розпочинати другий етап робіт: обробку мастикою. Використовуємо для цього вібродемпферну двокомпонентну мастику NoiseLIQUIDator: 1 літр на 1 арку. Перед застосуванням обов'язково читаємо інструкцію з її правильного використання і суворо її дотримуємося.
Переваги мастики NoiseLIQUIDator
- доступний та практичний спосіб знизити рівень шуму в салоні;
- знижує загальну віброактивність приблизно на 40%;
- знижує рівень шуму до 3 дБ;
- підвищує загальну міцність оброблюваних зон;
- надає антикорозійних властивостей поверхні;
- запобігає механічним пошкодженням та передчасному зносу оброблених поверхонь;
- можна наносити без розбирання салону;
- склад стійкий до перепадів температур у діапазоні від -30 до +70°C.
Обробка колісних арок мастикою
Ті, хто хоче впоратися із завданням швидше і при цьому заощадити, можуть використовувати лише мастику для усунення небажаних шумів у салоні автомобіля.
Достатньо підготувати колісні арки, очистивши та знежиривши їх, і нанести мастику шаром 2 мм. Витрата – 1 літр на 1 арку.
Який спосіб ефективніший, і який варіант вибрати для «упокорення» Вашого галасливого Мерседеса?
Звичайно, ми рекомендуємо перший, преміумваріант, з використанням вібропоглиначів та мастики, який передбачає повне усунення вібрацій та шумів. Але, якщо з якихось причин ви поки що хочете швидше розв'язати питання, можна скористатися і лише мастикою. Головне — виконувати все за інструкцією, щоб не треба було переробляти.
Для консультації зі спеціалістом StP з цієї теми, зателефонуйте нам!