Якщо Ви вже вдалися в питання – «Коли робити шумоізоляцію торпедо?», то назад шляху немає, адже відповідь дуже проста – завжди! І Ви про це точно не пошкодуєте.
Шумоізоляція торпедо автомобіля – ефективне розв’язання поширених проблем
Підторпедний простір, як і сама приладова панель, залишається одними з головних джерел шуму в авто, поступаючись у цьому питанні лише підлозі багажника та салону. І тільки перегородка моторного відсіку огороджує водія від звуків головного силового агрегату – двигуна, а вже до нього долучається коробка передач тощо.
Причина скрипів, призвуків і шумів з високою ймовірністю може ховатися за приладовою панеллю, яка, по суті, є шматком пластику. Адже безпосередньо під торпедо знаходяться: повітроводи, незліченні дроти й стикування пластикових елементів.
Варто зазначити ще й важливий бонус для автовласників, які наважилися на шумоізоляцію торпедо, а саме – прямий доступ до згаданої перегородки моторного щита. Як-то кажуть, робимо дві справи одразу.
Отже, разова шумоізоляція для авто в зоні приладової панелі здатна:
- знизити рівень шуму в салоні, що дозволяє поліпшити загальне самопочуття водія та пасажирів;
- позбутися постійних скрипів і «цвіркунів», які остаточно оселилися в салоні.
Алгоритм проведення та рекомендовані матеріали для шумоізоляції торпедо
Повноцінний демонтаж приладової панелі приведе Вас до першої мети – моторний щит.
Виробник StP пропонує матеріали для шумоізоляції моторного відсіку в трьох цінових сегментах.
Лінійка StP Premium
- 1 шар: StP Aero Plus або Bimast Bomb Premium (важкіший та ефективніший матеріал);
- 2 шар: StP Biplast Premium 15A чи GreenFlex 4.
StP Bimast Bomb Premium (470x750)
Лінійка StP Standart
- 1 шар: StP Gold 3.2;
- 2 шар: StP BlackTon 4.
Лінійка StP Economy
- 1 шар: StP GB 3 чи GB 4.0 MAX;
- 2 шар: StP Relief 15 або Бар'єр 4.
*Другий шар монтується тільки в тих випадках, коли дозволяє кількість вільного місця. Монтаж несе більше додатковий, ніж обов’язковий характер.
Виконавши обробку перегородки, можна переходити до головного – шумоізоляції торпедо автомобіля.
«Ідеалом» є зібрана та жорстка конструкція, для досягнення чого необхідний коректний вибір матеріалів.
1 шар: вібропоглинальний матеріал (товщина 2 мм), монтуючи на великі ділянки. Наприклад, можна взяти StP Aero NEW.
2 шар: StP Biplast Premium 15A, Біпласт 10К або Relief 15 (залежно від варіанту обробки).
Варто проявити обачність, вдавшись відразу до шумоізоляції повітроводів пічки або клімату в авто.
Процедура дуже проста, потрібно лише обмотати «труби» шумопоглинальним спіненим матеріалом. Для цих цілей розгляньте варіант StP Biplast або StP Relief.
Рано розслаблятися, конструкція повітроводів вимагає додаткової обробки стиків.
Якісно ущільнити з’єднання повітроводу в авто здатний Маделін Н.
В деяких випадках знадобиться шумоізоляція корпусу пічки/клімату.
Знизити шум від роботи вентилятора, домігшись комфорту в салоні при різко високих/низьких температурах, допоможе матеріал для шумоізоляції авто StP Aero, StP Gold 2.3 чи StP GB 2.
Завершальний етап збору приладової панелі супроводжується візуальною оцінкою та обробкою проблемних місць.
Приділіть належний час та увагу зонам, де можуть стикатися пластикові деталі. Тут Вам знадобиться антискрипний матеріал Маделін.
Монтаж шумоізоляції торпедо – не забуваємо про нюанси
Існує всього 2 суворих правила для якісної реалізації цієї процедури:
- обов’язкове попереднє очищення й знежирення поверхні, усуваючи весь бруд і пил;
- монтаж першого шару повинен виключати утворення зайвого повітря, для чого рекомендується використовувати спеціальне обладнання – прикатувальний валик StP.
Не нехтувати допомогою фахівців
Запропоновані матеріали для шумопоглинання є універсальними «бійцями», ефективність яких доведена великим досвідом установчого центру.
Однак для кожних конкретних випадків радимо звертатися до фахівців інтернет-магазину «StP», щоб отримати консультацію щодо певних робіт, особливостей автомобіля та бюджету.
Сергій Чорнуха
Керівник роздрібного відділу StP Україна
Провідний фахівець з шумоізоляції автомобілів