Після повної віброізоляції та шумоізоляції салону автомобіля можна приступити до обробки капота. Звуки активного двигуна проходять через ущільнювальні гумки, лобове скло. Цю частину кузова рекомендується обробляти у два шари.
Віброізоляція кришки капота
Першим шаром, на заздалегідь очищену й знежирену поверхню, монтується вібропоглинальний матеріал, товщиною до 3 мм, наприклад: StP Aero, StP Gold 3.2 NEW. Ребра жорсткості не заклеюються. Слід звернути увагу на температурний діапазон працездатності й товщину фольги вібропоглинача, температури в підкапотному просторі досить високі, а це впливає на властивості матеріалів.
Шумоізоляція кришки капота
Другий шар – шумопоглинач. Існує безліч матеріалів для досягнення максимальної ефективності поглинання шуму, що застосовуються саме для певної зони обробки, наприклад для капота: StP Ізотон ЛМ 15 і StP Ізотон ЛМ 10. Так само використовуються варіанти з товщиною 10-15 міліметрів: СтП Акцент Преміум 10, СтП Акцент 10ЛМ КС, СТП Акцент 15ЛМ КС.