Офіційний інтернет-магазин компанії Стандартпласт в Україні

Віброізоляція і шумоізоляція кришки капота авто

09 березня 2017

Після повної віброізоляції та шумоізоляції салону автомобіля можна приступити до обробки капота. Звуки активного двигуна проходять через ущільнювальні гумки, лобове скло. Цю частину кузова рекомендується обробляти у два шари.

Віброізоляція кришки капота

Першим шаром, на заздалегідь очищену й знежирену поверхню, монтується вібропоглинальний матеріал, товщиною до 3 мм, наприклад: StP Aero, StP Gold 3.2 NEW. Ребра жорсткості не заклеюються. Слід звернути увагу на температурний діапазон працездатності й товщину фольги вібропоглинача, температури в підкапотному просторі досить високі, а це впливає на властивості матеріалів.

Віброізоляція кришки капота

 

Шумоізоляція кришки капота

Другий шар – шумопоглинач. Існує безліч матеріалів для досягнення максимальної ефективності поглинання шуму, що застосовуються саме для певної зони обробки, наприклад для капота: StP Ізотон ЛМ 15 і StP Ізотон ЛМ 10. Так само використовуються варіанти з товщиною 10-15 міліметрів: СтП Акцент Преміум 10, СтП Акцент 10ЛМ КС, СТП Акцент 15ЛМ КС.

Шумоізоляція кришки капота