Hyundai Venue – міський компактний кросовер, який за кілька років свого існування зумів завоювати серця багатьох. Вперше цей автомобіль був представлений у 2019 році на Нью-Йоркському міжнародному автосалоні.
Venue – найменший кросовер Hyundai. При цьому він повністю підходить для комфортних поїздок, відрізняється яскравим дизайном та потужним функціоналом.
Зухвала каскадна решітка радіатора, яка відкрито натякає на характер позашляховика, приховує найпросунутіші опції мультимедіа, систему безпеки, шумоізольований моторний відсік, камеру заднього виду, селектор вибору режиму водіння та багато іншого. Продуманий простір салону та багажника Венью дає можливість зручно розміститися пасажирам та без проблем скласти речі.
Водночас є у цього «міцного хлопця» і слабкі сторони (а хто їх не має?). Шум шин, який посилюється поганим дорожнім покриттям, судячи з численних відгуків на форумах про цей автомобіль, непокоїть багатьох водіїв. Тому шумоізоляція арок Hyundai Venue – питання дуже насущне, але цілком вирішуване: за наявності «правильних» рук та відповідних матеріалів.
Отже, що нам знадобиться, та в якій кількості, щоб усунути недоліки популярного автомобіля? Розглянемо на конкретному прикладі прямо зараз — у цій статті.
Кладемо шар і промазуємо…
Виникають асоціації зі смачним пирогом? Це, мабуть, невдовзі час обіду. А для колісних арок такий підхід є класичним.
Насамперед нам потрібно підібрати матеріал, який поглинатиме вібрації та сприятиме зниженню амплітуди різних коливань. Під час руху шум шин передається саме на колісні арки, і якщо вони належним чином не захищені, то всі небажані звуки надходять у салон.
Таким матеріалом в цьому випадку є віброізоляція StP Bimast Bomb Premium (необхідно 3 листи для ділянки Hyundai Venue, що нас цікавить, і це буде перший шар).
Віброізоляція StP Bimast Bomb Premium
Переваги Bimast Bomb Premium:
- особливий склад, завдяки якому легко приборкати найбільш навантажені зони,
- зміцнює кузов,
- захищає від корозії та знижує амплітуду коливань.
Не забудьте перед початком робіт ретельно підготувати арки: вимити, очистити та висушити. Дуже важливо, щоб ніде не було слідів іржі, але у випадку з новим автомобілем ця тема, швидше за все, буде не актуальною.
Другий шар – вібродемпферна мастика NoiseLIQUIDator. Знадобиться 4 банки.
Вібродемпферна мастика NoiseLIQUIDator
Переваги мастики NoiseLIQUIDator:
- знижує загальну віброактивність приблизно на 40%;
- знижує рівень шуму до 3 дБ;
- підвищує загальну міцність оброблюваних зон;
- надає антикорозійних властивостей поверхні;
- запобігає механічним пошкодженням та передчасному зносу оброблених поверхонь;
- можна наносити без розбирання салону;
- склад стійкий до перепадів температур у діапазоні від -30 до +70 °C.
Обробляємо локери
Для максимальної ефективності процедури слід обробити локери. Нам знадобиться 2 листи такого популярного матеріалу як StP Silver 2.0 .
Його переваги:
- удосконалений основний полімерний липкий шар;
- верхня армувальна алюмінієва фольга ефективно гасить вібрації на кузові;
- зручний та простий у використанні, завдяки відмінній еластичності;
- наноситься без нагріву.
Після цих маніпуляцій – шумоізоляції колісних арок, виконаних за всіма правилами, наш зухвалий автомобіль позбувся недоліків і став ще комфортнішим. Якщо у Вас є такий же «залізний друг», і ця проблема знайома не з чуток, то… проблеми треба вирішувати. І ми пропонуємо це зробити швидко та ефективно!